OBJECTIUS
Reflexionar sobre si el joc ha de formar part de la vida de l’escola, a partir de tres experiències innovadores.
Conèixer i jugar alguns jocs d’una selecció de jocs triats en funció de la seva relació amb competències curriculars
CONTINGUTS
Reflexió sobre el joc que ha de formar part de la vida de l’escola.
Coneixement i ús d’alguns jocs d’una selecció de jocs triats en funció de la seva relació amb competències curriculars.
CALENDARI
Sessió 1 dimarts 20/11/2018 17:30 20:00
Sessió 2 dijous 22/11/2018 17:30 20:00
(5 hores en total)
A: Recinte Fabra i Coats, Sant Adrià 20 (Barcelona)
Inscripcions fins al 20/11/2018
Persones destinatàries: Professorat de Primària-Secundària de la ciutat de Barcelona
Requisits de certificació: Assistir a les dues sessions formatives
PER A REGISTRAR-SE
Entrar a aquest enllaç:
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/pls/soloas/pk_for_mod_ins.p_for_detall_activitat?p_codi=1000770511&p_curs=2018-2019&p_es_inscr=S
DESCRIPCIÓ
L’activitat consta de dues parts:
- Sessió de joc amb jocs especialment triats per la seva adequació a l’escola, a càrrec de dinamitzadors de diferents editorials de jocs.
- Presentació de tres experiències innovadores sobre la introducció del joc a l’aula:
a) «L’Scrabble com a eina pedagògica», a càrrec d’Andreu Pont (professor i arquitecte). Col·labora Francesc Gallén (president del Club Scrabble El Prat i promotor de l’Associació Club Scrabble Escolar). Acompanyats per Cristina Bassons (Presidenta) i Armand Sanmamed (Relacions Institucionals) de la Federació Internacional de Scrabble en Català. Tots ells amb provada experiència en competicions, concursos, tallers, fires i organització d’esdeveniments, tant en l’àmbit nacional com en l’internacional.
b) Projecte “Juega y Crece” de la Junta de Extremadura.
c) “El joc a l’aula de matemàtiques”, a càrrec del grup Set de l’ABEAM (Associació de Barcelona per a l’estudi i l’aprenentatge de les matemàtiques).
ORGANITZACIÓ
Consorci d’Educació de Barcelona
E-mail: fvila.ceb@gencat.cat
0 comentaris